“Зацькуй дитину опозиціонера – отримай грамоту міністерства освіти!” – як переконує житель Монастирища Олександр Шевчук, саме таким девізом нібито керуються місцеві педагоги начолі із начальником управління освіти райдержадміністрації, влаштувавши нестерпні психологічні умови його синові, що навчається у 6-Б класі МНВК “Ліцей – ЗОШ I-III ст. “Ерудит”.
За словами батька, дитину намагаються оганьбити, створюючи їй імідж психічно неврівноваженої, лише за те, що хлопчика побили однокласники (!?) або що він вирізав із пресованого паперу ножика і грався з ним. А на останніх батьківських зборах, на які Шевчук-старший пішов із відеокамерою, над Володею влаштували справжнє судилище. Навіть умову батькові поставили, що якщо він не принесе довідку про психічну адекватність свого сина, то хлопчика виключать (!?) із школи. При цьому не зрозуміло, навіщо потрібен цей папір, якщо дитина, припустимо, справді неадекватна, і відколи це вчителям дозволяли виключати із загальноосвітньої школи дітей, які їм не подобаються чи з якими вони не здатні знайти спільної мови?
Утім, окрім запитань стосовно емоційної сторони конфлікту, у Олександра Шевчука виникли і суто професійні. Приміром, у табелі Володі написано, що він пропустив за останній семестр аж 38 навчальних днів, однак у щоденнику за ці дні є записи і оцінки.
“Коли мені сказали про те, що моя дитина не ходила в школу без поважної причини майже два місяці, я був ошелешений, бо Володя ніколи не пропускав шкільних занять. Я глянув у щоденник і був спантеличений ще більше, оскільки за нібито “прогуляні” дні в дитини є записи, оцінки. От тільки класний керівник чомусь не перевіряв щоденник. У зв’язку з цим у мене два запитання: якщо дитина прогуляла півсеместра, то чому мені про це сказали лише у червні, а якщо не прогулювала, то навіщо тоді класний керівник фальсифікує шкільну документацію”, – обурюється батько.
Правда, для себе він уже знайшов відповідь – дитину нібито переслідують через опозиційну діяльність батька. Справа в тому, що сьогодні Олександр Шевчук активний діяч Об’єднаної опозиції у Монастирищі. Раніше він працював директором місцевого терцентру, і влада Партії регіонів дала вказівку його з ганьбою звільнить. Контракт із ним не продовжили, однак жодних порушень у роботі не знайшли, чим викликали гнів черкаського начальства. Тож тепер столичне КРУ перевіряє місцеве КРУ, чи правильно те перевірило роботу Шевчука. А доки не можуть дістати батька – взялись за сина. Благо, що вчителі нерідко готові запопадливо виконать будь-яку, навіть найабсурднішу вказівку.
“Я звернувся із листами, де описав ситуацію, і до міністра освіти, і до обласного та районного керівництва освітою. Відповіді поки що не отримав нізвідки, але нещодавно прочитав у газеті, що районного керівника освіти Дмитра Балу нагородили грамотою міністерства за видатний внесок. Я чомусь одразу подумав, що цей “видатний внесок” полягає у монастирищенському ноу-хау по цькуванню дітей опозиціонерів”, – саркастично жартує Олександр Шевчук.
У департаменті освіти Черкаської ОДА поки що ситуацію жодним чином не коментують. Просять дочекатись висновків спеціально створеної комісії.
“Ми знаємо про конфлікт у Монастирищі, у минулу п’ятницю там працювала відповідна комісія департаменту освіти, з понеділка, гадаю, будуть вже якісь висновки”, – запевнила керівник департаменту Галина Гаврилюк.
Олександр Шевчук сподівається на серйозні висновки, зокрема і на кадрові. У іншому разі обіцяє захищати чесне ім’я і психологічне здоров’я свого сина у суді.
Даруся
23/07/2013 22:41
Шевчук з Монастирища а не з Маньківки!!!!
Сірко
24/07/2013 00:17
Це, за великим рахунком, не має жодного значення, бо проблема в іншому.
24/07/2013 10:13
А де ви побачили слово “Маньківка”???
роксолана
26/07/2013 22:39
ну що ж учителі пробачте, за те що вас б’ють всі хто хоче, навіть тоді, коли ви хочете,щоб було добре і не винні ви, що є батьки , які можуть принижувати таких же батьків, а ви, учителі відповідайте. терпіть, бо це ж про вас сказав І.Драч”Нема жахливішої роботи, ніж учительська,
Нема виснажливішої роботи від учительської.
Де нерви паляться, мов хмиз сухий,
Де серце рветься в шепоті і чаді.
Людина
26/07/2013 23:01
мене проймає жах, хіба такий страшний злочин скоїли ці люди(вчителі), що автор хоче кадрових змін. Добре, що у нашому хворому суспільстві є учителі, категорія людей яких можна принижувати, ганьбити, а вони повгинають голови сопуть і далі йдуть, бо ж нічого більше не вміють крім уч. роботи. Пане, авторе, допишіть будь-ласка, як саме учителі відносилися до вашої дитини? Ну класний кер. поставив більшу к-ть днів пардон -це крамола, ваше прізвище на щ певно вона вже втомилася і не ту цифру поставила, а ще краще перевірте кл.журнал і все буде гаразд. Чи спілкувалися ви з учителями на протязі року. Я -Людина далека від педагогів і прошу вас не вирішуйте свої справи через цих людей. А для батьків, які на цих зборах – ви жорстокі(гарно сказала провас якась тьотя- оглядайтеся, коли даєте поради) Люди будьте мудрими, якщо вас попросили з роботи, то хай це не стане приводом щоб “навредить” іншим.
Булат
26/07/2013 23:21
шановний авторе- я учитель і звичайно мені прикро дивитися на такі збори, як вас ображають батьки, ще раз кажу батьки. Диреторша стримувала цю ситуацію(принаймні я так зрозумів) цілий рік, певно думала владнати по хорошому , щоб хлопчику лише було добре. Мене дивує одне, ви в кіно кажете,а чого ви не казали?(до кл.кер.)”. Пане батьку, ваша дитина була в новому колективі: похваліться скільки разів ви спілкувалися з педагогами школи, бодай в телефонному режимі? Нині вимагаєте”кадрових змін”, а від цього що зміниться? Що нинішний дир. сам особисто принижував вашу дитину, викликав до себе ображав, налаштовуві вчителів проти нього. У чому його вина, тільки в тому, що не закрив рота купці батьків, які як навіжені кричали про псих. експертизу.
Степан
26/07/2013 23:49
я співчуваю вам шановний батьку. певно любити свого сина дуже, а чого ж так ганьбите цих нещасних вчителів. чим же завинили ці обіжені всіма люди: роблять разом з вами кабінети, щоб діткам було вашим добре, підставляють голови і повірте не тікають коли нищівно їх бють, принижують, плюють в очі, ругаються в обличчя, ви скажете: заслужили. А ви пройдіться коридорами школи прислухайтеся як їм добре. ні не від болю я пишу, а від нашої ницості української, від безсилля. ви так голосно кажети “Зацькуй дитину опозиціонера”, а що в школі вчителі такі сволочі і всі ополчилися проти вашої дитини. Із слів учителів я бачу лише навпаки, батьки кричать, бо їм можна-вони ж батьки.А у нас , що тато сказав-закон.І з роботи вигнати, бо тато сказав
Сірко
27/07/2013 09:37
Сам працював учителем і скажу з досвіду: вчителі вчителі МОЖУТЬ і ЦЬКУВАТИМУТЬ дитину через свою неприязнь до батьків. Бачив таке не один раз, а в сільській школі, де 100 дітей і 20 вчителів, – це зразу видно. Так що не розказуйте про святих людей, які “життя і серце кладуть на виховання молодого покоління”. Такі є. Але не багато. Решта – такі, як всі інші люди. Десь байдужі, десь цинічні. Десь – злі і мстиві.
Степан
27/07/2013 12:57
Ви маєте рацію, але назвіть, як ви такий мудрий пане, хоч одну категорію людей, яких нищівно б’ють, як учителів. Провину “великих ” людей доказують роками, злочинця випускають під заставу, а ми повгинаємо голови і мовчимо, бо то “великий”, а то моя хата скраю, я звичайно не знаю , що тут сталося , але перебачте так руба ставити питання, за те що батьки галатинять-ганьба.Так вчителі такі ж як і ми, але за найменшу провину до них вивертають кожуха так, що повірте, соромно. Мене як спостерігача цікавили б факти знущання над дитиною, особливо зі сторони директора школи. Дивно: дитину ображали, а батько казав, “терпи синку”, чому він не прийшов по гарячих слідах, а нині вчителі винні. Дивина. У чому помста зі сторони вчителів?
Рио
27/07/2013 13:37
Читаю ваши коментарии и думаю: если вы такие принципиальные, то почему прячитесь за столь странными именами, кстати я тоже, а все по тому , что “дивный ” мы народ и трусливый. К учителям притензий нет. Желаю удачи всем.
Таїсія Федорівна
27/07/2013 14:16
Мені шкода батька, але хочу вас , просити, шановний батьку, не робіть таких кардинальних висновків. Хлопчик навчається у школі 5 років (от не знаю, чи продовжуватиме там навчатися). За цих 5 років поряд з ним була кл.кер. із відео видно, що вона хороша, проста людина і як хтось там сказав і з присутніх, що вона активно допомагала хлопчикові, можливо десь і оступилася, що зайвий раз з вами не звязалася, мені здалося, що вона молоденька і не здатна ганьбити дитину. Ми українці дуже емоційні і в запалі можемо нарубати багато дров, давайте пробачати одне одного, адже дитина принаймні я так зрозуміла благополучно закінчила школу і нині відпочиває. Забудьте все. Вас болить батьку, прошу вас проявіть вашу батьківську милість і порозумійтеся і вчителям підійть тихо до батьків і порозумійтеся, Люди відкиньте гординю, життя таке коротке! Хтось із нинішніх дописувачів можливо скаже: не бий на психіку. А я і не б”ю, мені просто нині дуже сумно і печально. Сірко написав, ще й великими буквами “можуть і цькуватимуть” на відео я цього не бачила, а щодо табеля. Шановний батьку, коли хлопчик приніс табеля у червні чи в травні ви підходили до кл. кер., чи до директора, щоб вони роз”яснили ситуацію.Я думаю певно ні, бо такого нині не було б. Я вірю в краще і сподіваюся, що ніхто не страждатиме. Ви правду сказали”Сірко”, що вчителі різні, але погодьтеся на відео вчителі вели себе достойно, ну якщо не звертатити увагу на русизми і жаргонізми , які вони вживали. В основному мову вели батьки, а вчителі говорили взагальному і стояли на стороні дитини, особливо ота голосиста вчителька. Класний керівнику, мені здається вам варто зустрітися з батьком на одинці і ви разом проясните ситуацію без галасливих батьків. Шановні вчителі і батьки включіться в коментарі ( тільки по-чесному вести їх , бодай і без імен)
Мо-щанка
27/07/2013 16:22
Подивилася…Це жах!!!!В цій ситуації кожен когось «поимел», тобто використав. Опозиція – тата, тато – Вовочку, а той, хто спровокував це шоу – і батьків, в яких, здається, не залишилося нічого людяного, і беззахисну дитину, і тата разом з його опозицією. А все для того, щоб задовольнити свої амбіції, а саме остаточно зацькувати, добити чергову потенційну жертву – зашугану до мандражки, бідну вчительку та «підсидіти» директора.
Розвязання проблеми бачу в простому: пояснити Вовиним однокласникам, їхнім батькам та деяким вчителям, що ми живемо не у вовчій зграї, де слабшого пожирають, а у цивілізованій спільноті, тому повинні любити, берегти один одного, бути взаємо терпимими, а не зацьковувати собі подібного звичайного, маленького Громадянина України, який має власне світосприйняття. Тим більше ніхто не знає, яких ще дітей посилатиме нам Господь… А все інше з часом теж вирішиться. Одним словом – все буде добре!
Марина
27/07/2013 20:29
якщо Мо-щанка – учитель, то я вірю словам “Сірка”. Грубо, жорстоко, по-хамськи, І ніякого жаху немає, можна подумати , що Мо-щанка не була на таких зборах, слідкуючи за мовою коментаря, можна уявити яка вона на батьк.зборах: просто хамка. Тей дивуйся тим батькам крикунам, от нація.В принципі , може М. знає якусь таємницю про це дійство. І цікаво у якій зграї її виховували. Що це за слово “поимел” та ще й про кого, про батьк. почуття, бо про вчитедлів не дивуюся, так повелося у нашому суспільстві тільки так і говорять, чи заслужив учитель цього чи ні.
Гарі Потер
28/07/2013 09:23
Якщо це ліцей, або, якщо зрозуміти назву МНВК, тобто заклад, де вчаться діти різних мікрорайонів, то відбір туди має бути конкурсний. ТОбто адміністрація має право відрахувати за погануі успішність. Ось і все. Зараз дуже модно розбурхувати скандали, де вчителі це якийсь монстри. Це все брехня. Якщо дитина нормальна, або, навіть розбишака, але бажає вчитися, то будь-який вчитель зможе з ним спілкуватися та навчати його. Але трапляються такі екземпляри, які самі не вчаться, та не дають вчитися іншим, та нормально працювати вчителеві. Звичано вдома вони розповідають, що до них придираються. А батьки, не розібравшись, починають качати права. Зараз це дуже модно. ПОвірте, що з таких дітей виростають дуже конфліктні люди. Вони скрізь бачуть винуватих. Недарма елітна освіта передбачає навчання і відриву від батьків на кшталт інтернату. Це є і в Англії і було у царський РОсії (згадайте Пушкіна) і зараз є в Україні на прикладах Всеукраїнскийх ліцеїв при університетах. Там немає куди бігти скаржитися та дитина розраховує тільки на себе. Тим більше, що хлопець повинен пробиватися в житті сам, а не бігти з соплями до татуся. ПОлітика тут ні до чого!
Мазур
30/07/2013 01:23
Шановні вчителі Монастирищенської ЗОШ № 1!!!!!!!!
Де ділася Ваша етика,порядність, культура? Як можна так принижувати батьків і, насамперед – ДІТЕЙ ??? У ВАС У КОЖНОГО є ДИТИНА (Дитина-це з великої букви!!!!!!!!), як можливо так вчинити так із Дитиною??????????????????????????
Мазур
30/07/2013 01:30
Серед ключових компетентностей, якими повинен оволодіти майбутній педагог, етична має пріоритетне значення. Вона виступає показником і одночасно результатом професійно-особистісної готовності вчителя до роботи у школі, тому що виконання будь-якого педагогічного завдання має моральний зміст. Етична компетентність учителя репрезентує головні регуляції його дій, що закріплюються у звичках, традиціях, принципах життя і професійній діяльності, психічних станах, діях, вчинках і якостях педагога, забезпечує вибір ним свідомої етичної поведінки згідно професійно-педагогічних норм.
Етична компетентність за специфікою реалізації належить, до так званих, надпредметних компетентностей. Вони мають інтегрований характер і поєднують у собі певний комплекс знань, умінь і ставлень, які набуваються майбутніми учителями протягом засвоєння всього змісту педагогічної освіти.
акація
30/07/2013 01:58
ааа
акація
30/07/2013 02:15
Да, всі б”ють дитину та ще залишився винний. А ви люди подивіться спочатку на своє. Правильно було сказано,що всі думають що дуже розумні…….????? Свого ніхто не бачить. Совісті у вас просто немає……… Правильно батьки роблять, що захищають свою дитину. Мододці.
Cвінобой Артур
30/07/2013 18:15
Володю (Шевчука) краще забрати з школи,він в 4-му класі чуть не вбив дитину стільцьом !!!
таня
31/07/2013 19:32
якщо дитина не може себе захистити то як вона може навчатися, коли з усіх сторін його ображають……. Тобто якщо дитина не взмозі себе захистити то її не місце в школі.? Чому??? Для чого тоді вчителі, щоб знущатися над дитиною чи її захищати і навчати . Потрібно бути спочатку людиною, а потім педагогом. Поставте себе на місце цієї дитини.
Мо-щанка
31/07/2013 21:39
Таня, з чого ви взяли, що Вову ображають і знущаються вчителі? По відео чітко видно, що саме батьки однокласників хлопчика вимагають перевести його в інший клас, так як він заважає навчанню їхніх дітей, а для деяких становить загрозу. А вчителька (її голос чути за кадром) навпаки – пропонує всім разом допомогти дитині адаптуватися в новому для нього класі. А татові учня краще було б позиватися до батьків однокласників, які встановили діагноз його синові, а не до вчителів.
Марія
01/08/2013 11:10
Скільки людей-скільки думок! Маю великий, дуже великий педагогічний стаж.Я думаю, що все відео мало хто дививився, бо для людей воно не потрібно. Початок подивилися певно, а далі: нудно, тай в принципі на що там дивитися. Я людина не зайнята передивилася. Шановні коментарі і особливо вчителі, ніхто тут нікого “не имел”, я за свою практику ніколи не бачила протистояння батька проти класного керівника, загалом класних керівників всі, абсолютно всі люблять, при умові.якщо він професіонал у психології, педагогіці. Я слідкувала за мовою вчительки – класного керівника: бідна, скупа. А хто і як має вести батьківські збори, хто мав би зупинити свавілля батьків? Якщо стоїть відеокамера, то відповідно треба було працювати класному керівникові і показати, що це батьківські збори, а не зборище купки галасливих батьків. Мені дуже прикро коли ображають вчителів і б”ють всіх підряд. Якби класний керівник підготувалася до зборів , то й не підставила би всю школу. І не шукай те «заритої собаки», бо тут її немає. Класний керівник повинен завжди бути на місці. А на рахунок Вови, шановний батьку: прийде осінь і поставити всі крапки над “і”( при умові,якщо ви там залишитися), а зараз для чого будоражити і ображати один одного: зустрінетеся з усіма дітьми, з усіма батьками, з усіма вчителями і все владнаєте, бо й немає тут проблеми. І не галатиньте шановні коментарі, ніхто дитину не ображає і ні від кого не треба її захищати і не політизуйте ситуацію, не спекулюйте на цьому
Мо-щанка
01/08/2013 15:35
Маріє, мені здалося, що ви дуже добре знаєте цю собаку, яка зарита, більше того – знаєте де вона зарита і хто її зарив…
Ліза
01/08/2013 20:13
Шановний тато. Хочу звернутись особисто до вас. Мене дивує ваша поведінка по відношені до своєї дитини. Невже для вас важливіше кадрові зміни в школі, ніж психологічний стан вашого сина? Кадрові зміни пройдуть, а ваша дитина залишиться з тими самими проблемами. Цим ви своїй дитині не допоможете, прислухайтесь до Сергія Миколайовича, насамперед допоможіть своїй дитині адаптуватись в новому суспільстві без політики. Здоровя дитини має бути на першому місці. З відео видно, що вчителі хочуть допомогти вам і вашому сину, тільки батьки класу цього не хоуть і дають тупі пропозиції щодо довідок. Ваша сила в обєднанні і тоді ви всі разом допоможите цій дитині. Удачі всім
олег
02/08/2013 20:41
Якщо на вулиці зустріти людину, оголосити придуманий діагноз і всі повірять і як вона буде себе вести серед такого. Чому хлопчик скрізь веде себе як нормальна звичайна дитина, тільки у школі такі проблеми? Яке мають право у школі виставляти діагнози?Такого ще небуло. Це напевне перший батько,який вирішив уголос постояти за свою дитину. Зазавичай всі мовчать. Просто потрібно поставитись до дитини , як до усіх інших дітей….
Канафетка
06/08/2013 22:34
ПАНЕ ОЛЕЖЕ! ЯК ВИ МОЖЕТЕ ТАК ГОВОРИТИ КОЛИ ВИ ЗОВСІМ НЕ ВОЛОДІЕТЕ ІНФОРМАЦІЮ, ДЛЯ ЧОГО СУДИТЕ ВЧИТЕЛІВ, КОЛИ ТУТ НАГЛО БРЕШЕ БАТЬКО ДИТИНА НІ НА ОДИН ГУРТОК НЕ ХОДЕ. А ЩОДО ДІАГНОЗІВ ТО ЙОМУ НІХТО ДІАГНОЗ І НЕ СТАВИВ З ЧОГО ВИ ВЗЯЛИ?І ВЗАГАЛІ ВИ БАЧИЛИ ЦЬОГО ХЛОПЧИКА? НАШІ ВЧИТЕЛІ ЗАНАДТО ОПІКУВАЛИСЬ ХЛОПЧИКОМ, НАШ НАРОД ДОБРА НЕ РОЗУМІЄ, НА ЖАЛЬ! а БАТЬКОВІ ХОЧЕТЬСЯ ПОРАДИТИ НЕ ВИСТАВЛЯТИ СЕБЕ НА ПОСМІХ А ЗАЙНЯТИСЬ ДИТИНОЮ БО ДИТИНА ДІЙСНО ХОРОША І ПОТРЕБУЕ ДОПОМОГІИ ЗІ СТОРОНИ БАТЬКА. ВІН ХОЧЕ РОЗУМІННЯ, НОРМАЛЬНОЇ ДОМАШНЬОЇ РОЗМОВИ А БАТЬКО ЗА ЦИМИ ПОБІГЕНЬКАМИ НЕ МАЕ ЧАСУ ПРИДІЛИТИ ДИТИНІ.
111
02/09/2013 17:45
На посміх себе виставили цинічні батьки, а Шевчук захищав свою дитину,говорив грамотно, вагомо,коректно. А про те, що дитина хвора, інші батьки не переставали говорити-от Вам і діагноз.Який би той хлопчик не був, ніхто з батьків конкретно не описав, що він аж такого жахливого зробив!!!Те, що він вдарив дівчинку-не означає, що його треба виключати з школи.Я сама вчитель і якщо оцінювати дітей за критеріями тих батьків, то не буде кого вчити, половину учнів треба буде віддати в псих.лікарню!
мольфарка
06/08/2013 22:24
Шановні! Чомусь пригадалась мені стара мудра приказка, що школа це як стара китайська лялька,хто хоче той її і б”є.Чому завжди винні вчителі. коли вихованням мають займатись тільки батьки,Завжди в усьому винують вчителів- вчитель який поважае себе ніколи проти дитини не піде. а тим паче не вдарить. не образить.Дійсно, ситуація жахлива. але як захисти бідного вчителя?, який ні в чому не винний?!Повірте, дана ситуація особлива, де вчителі не винні – а страждають жорстоко-причому незаконно, оббрехати чесних вчителів – діло дурне. а правду написати пане Шевчук відняло мову?Чому добра ви не відчули і не побачили? Чому весь рік класний керівник була хороша і претензій не було – а вкінці року вона погана-де логіка?
07/08/2013 12:04
Так, згоден: вчителі у нас – категорія безправних. Згоден і з тим, що виховання дітей є першочерговим обов’язком батьків, а вже потім – вихователі, педагоги тощо. А от звинувачувати у своїй безправності когось не варто. Вина в цьому лежить власне на самих вчителях. Лише борючись за свої права, не відчувати себе бидлом, відстоювати свою гідність, можливо перестати бути безправним бидлом.
І це стосується далеко не лише вчителів…
Мо-щанка
07/08/2013 20:00
Шановний батьку, “зацькованого” хлопчика, заспокойтеся! Змиріться з ситуацією, що склалася, припиніть з*ясовувати стосунки з вчителькою, яка лікується, бо їй і без вас тошно. Я розумію, що втратити роботу в наш час, а ще таку, як ви мали – влаштовувати одиноких бабусь в дім пристарілих, це справді ТРАГЕДІЯ. Адже її не порівняти з невдячною роботою вчительки, яка кожен день і ніч забуває за власну сім*ю, дітей, немаючи часу не те щоб займатися якоюсь маячнею – носити прапори, а навіть, вчасно поїсти. А все задля того, щоб підготуватися до уроку, перевірити зошити, навчити дітей, в тому числі і вашого Вову, чомусь доброму та світлому, на що у вас не вистачає часу і бажання. І робить це вчителька, не дивлячись, яких політичних уподобань батьки її учнів. Для неї всі діти однакові. А ті, хто слідкує, як спрацьовують вчителі – займіться краще своїми обов*язками і не провокуйте подібні скандали, поки ще відкрито вас не називають!
111
02/09/2013 17:50
По класному керівнику видно,що вона до зборів підготувалась: лексичний запас малий(набагато бідніший, ніж в Шевчука), два слова не могла зв`язати, плуталась у коментарях.Про з`ясування стосунків з вчителькою не йдеться на відео!
таня
08/08/2013 15:06
Всі ви дуже гарно і розумно пишете ,а поставте себе на місце батьків і представте,що це ваша дитина,побачила б я тоді де дівся ваш розум!!!Батько цієї дитини ще дуже ввічливий і має велике терпіння.Всім відомий випадок який стався в 5школі.де батько вчинив самосуд.То який кращий вихід???А батькам потрібно не присмикатись перед директором школи і деякими педагогами,а включити здоровий глузд,бо складається така думка,що це батьки хворі!!!
Вчитель
10/08/2013 22:44
У 5 школі була така сама ситуація в колективі дітей: били, знущались, обкрадали. А соціальний працівник діїї дітей по відношенню до хлопчика прикривав від батьків дітей в першу чергу! Знала, що знущаються і нічого не робила, так звана Шевчук Галина Володимирівна заставляла хлопчика брехати вдома батькам про синці, а вона ніби допоможе…. Якби не спроба суїциду дитини, добре що невдала, батьки так би і не знали, що робить школа з їх дитиною. Я би на місці того батька ще б не такий самосуд вчинив би!!!!
111
02/09/2013 17:57
В 5 школі була зовсім інша ситуація.Це дві зовсім різні сім`ї. Мати школяра з 5 школи-відома брехуха, яка поміняла багато робіт і ніде не вжилась.Вітчим-ігроман і судимий. Не дивно, що й дитину заставили на камеру брехати про суїцид. Шевчуки ж порядна сім`я,помітьте,батько нічого не вирізав з плівки і свої помилки у вихованні признавав, просив у інших батьків допомоги.
X
03/09/2013 21:57
Валентино Василівно не шифруйтесь. Під 111 ваші педагогічні здібності вже давно “оцінили” і діти і колеги, особливо вміння обливати всіх брудом!
111
04/09/2013 22:49
А Ви,шановний Х, бачу зовсім не шифруєтесь)))Якщо Ви такий компетентний у чиїхось здібностях, то маєте знати, хто така Валентина Василівна:))))
X
05/09/2013 22:09
хіба ви не впізнаєте свого колишнього учня…..а я вас дуже добре помню….особливо що ви вмієте робити……час пройшов а я памятаю вас…ви мене багато чого “навчили”…
Вчитель
10/08/2013 22:31
Висновок напрошується один! Як батьки цькують і винять батьків хлопчика, так і роблять їхні діти. Психологічна характеристика хлопчика психологом неповна! Класний керівник постійно повторює, що не знає,що робити (для чого вона тоді керує класом, якщо не може і не знає, як створити здорову атмосферу в колективі-потрібно її саму ВЧИТИ, як виховувати дітей), адекватної реакції дітей не буде ніколи, тому що їхні батьки неадекватно себе ведуть, а діти копіюють своїх батьків. Батьки дуже агресивно настроєні!!!! Вигнати і все! І що далі??? Недай Бог Вам шановні батьки однокласників Вови пережити і відчути на своїй шкірі, те що переживають батьки дитини. Дуже часто такі інциденти призводять до суїциду дітей. Схаменіться поки не пізно. НАВЧІТЬ СВОЇХ ДІТЕЙ ПОВАЖАТИ І СПРИЙМАТИ ІНШИХ ДІТЕЙ ТАКИМИ, ЯКІ ВОНИ Є З РОЗУМІННЯМ, ДОБРОМ, ПОВАГОЮ. Чи в наш час це не актуально???????!!!!!
Дзвін
14/08/2013 15:31
Читаю всі коментарі, думаю що пан Шевчук дібрав невірний заголовок до відео, яке виставив на розсуд усіх хто не знає всієї ситуації,яка склалась по його ж вині.Для чого перекладати на вчителя відповідальність? Я вважаю, що він принизливо ображає вчителів.Варто думати про свою дитину, допомогти її, а не бити вдома (зі слів дитини), а крайнього шукати в школі. Думаю авторитет вчителя скоро буде рівний 0, і якщо вчитель бидло, то хто тоді всі інші?батькам надано занадто багато прав у школі, вони керують обмовляють вчителів, переступають через усе,
ТАНЯ
16/08/2013 09:19
Можливо і дійсно невдалий заголовок до відео,але хто не наказує дітуй вдома? За допомогою учителя, адже коли учитель каже, що дитина погано поводиться, кому краще повіриш? Я цю сімью гарно знаю, рукоприкладства до дитини немае, а коли учитель залякуе, то дитина може,що завгдно говорити. Авторитет учителя був і буде, но в сімьї не без урода .Після цих коментарів я не дивуюсь, що Балі сам Азаров вручив грамоту за розбуову партії регіонів!!!
Оксана
15/10/2013 16:22
Розумію батька! Розумію вчителів. Але наші вчителя любять виділяти таких собі золотих діток інші “інакші” їх не цікавлять……………..